Klik saya juga :D

Tuesday 27 September 2011

Edisi Pengenalan

Hi semua..

Blog ini masih baru.. dan saya bercadang memenuhkan blog ini dengan pelbagai info dan tips yang berguna mengenai pelbagai tutorial seperti tutorial membuat blog, tutorial SPSS, koleksi kertas-kertas soalan UPSR, PMR dan SPM terkini dan pelbagai nota-nota belajar untuk pelajar sekolah, kolej ataupun pelajar Universiti.

Selain itu saya akan mengemaskini blog saya ini dengan info terkini mengenai tempat-tempat percutian di Malaysia dan info terkini mengenai komputer/notebook/netbook, accessories dan hand phone. Jika anda berminat untuk mengetahui mengenai harga terkini, anda boleh meninggalkan pertanyaan di ruangan 'comment'.

Blog ini juga akan diupdate dengan berita-berita dari dalam negara dan luar negara terutama berita2 sensasi artis Malaysia k..

Jika sesiapa yang tidak berminat untuk membaca atau tidak suka dengan blog ini,  ada button X di atas untuk keluar dari blog ini. Terima kasih kerana singgah di sini.. Tetapi kepada yang berminat, sila kan.. kedatangan anda sangat dialu-alukan :)

AMARAN: Semua info TIDAK BOLEH di COPY & PASTE tanpa meminta kebenaran terlebih dahulu. Terima kasih.


 

1 comment: